недеља, 2. август 2015.

Style-Ashley Benson!

Izvinite,dugo me nije bilo.Putovala sam I nisam imala internet,ali evo ovog posta,nadam se da ce vam se dopasti.
Ja obozavam seriju PLL I Ashley Benson mi je verovatno omiljena glumica.Odlucila sam da postavim neke slike nje I da napisem komentar za taj outfit.Hajde da pocnemo!
1.
Ovaj outfit mi se dopada.Nosi crne farmerke,crne cizme,belu majicu sa smajlijem,ovu laganu kosuljicu I roze esarpu.Stavila je zlatne narukvice I crnu torbu.Ovako se I ja oblacim,veoma je casual I lepo izgleda.
Ocena: 5/5
2.
Ovaj outfit...mi je onako.Nosi ovu haljinu koja se meni ne svidja bas,sa belim kaisem,crnom torbom I bez sandalama.Nekako mi je bezveze ova haljina,a cipele mi ne idu ni sa cim od ovog.Uglavnom,nisam odusevljena.
Ocena:3/5
3.
 Ovaj outfit mi se veoma dopada I Ashley izgleda bas lepo u njemu.Nosi beli crop top sa recenicom iz Mean Girls,crne pantalone,crne cizme,sivu kapu I ovu narandzatstu torbu .Sve izgleda nekako put togheter I bas mi se dopada.
Ocena:5/5
4.
 Ovaj outfit mi je ok.Bela haljina,cipele I torbica.Nije mi nesto wow,ali fino izgleda.
Ocena:4/5
5.

 Ode isto lepo izgleda.Haljina I boja joj super stoji.
Ocena:5/5
6.
 Ovo mi je mozda omiljeni outfit.Super izgleda.Sve crno,ove carape...Casual je,ali I dalje izgleda pristojno I lepo za npr. setnju ili pice sa drugaricama.Prelepo.
Ocena:5/5
7.
 I ovde mi se veoma dopada.Traka za kosu,Nirvana majica,kozna jakna,sorc.Vezana kosulja oko struka I slip-on patike za belim djonom.Super je za setnju I lepo joj stoji.
Ocena:5/5
8.

 Na prvi pogled mi se ne dopada I izgleda nekako neuredno,ali vec na drugi...Ashley izgleda boho noseci ovu suknju,majicu I ove cizmice.Nekako mi se ne dopada majica,ali obuca mi se dopada veoma.U sustini,meni se dopada outfit.
Ocena:4/5
9.
 Hmm.Slatko je,mala crna haljina I stikle.Lepo joj stoji.Mada,ja bih tu dodala nesto druge boje,mozda neku ogrlicu ili ukras za glavu.Zato,
Ocena:4/5
10.
I poslednji outfit za ovaj post.Meni se veoma dopada.Nosi obicnu belu majicu,crne farmerke pocepane na kolenima I upadljive crvene cizmice.Kombinacija crne,bele I crvene je odlicna,a dodala je I torbu sa teksturom.Super! 
Ocena:5/5
To bi bio kraj ovom postu,posto smo imali 10 outfita,Ash je osvojila 45/50 bodova ukupno.Po meni se ona super oblaci.
Ostavite komentar ako se ne slazete sa mojim ocenama. :)

Нема коментара:

Постави коментар