уторак, 11. август 2015.

Back 2 school with me ! ✌

Na moju veliku zalost,blizi se pocetak skole,a i kraj leta,kupanja,sunca,uzivanja...Jedini deo spremanja za skolu koji ja ustvari volim je odlazak u kupovinu skolskih potrepstina.Da bi kupili sve neophodno,a ne biste preterali,odlucila sam da napisem ovaj post.
1.Pernica
Odlucite se za sto manju.Ja uvek kupim veliku,i kako onda u njoj ima dosta mesta,stalno vucem nepotrebno.Odaberite neku jednostavnog oblika i zanimljivog dezena.

U nju stavite

  • dve hemijske olovke
  • obicnu olovku 
  • zarezac 
  • gumicu
  • crvenu hemijsku olovku 
Ja uvek nosim jos 999999 stvari ali u sustini je to sve sto vam je potrebno.
2.Sveske 
Predlazem vam da napravite listu predmeta koje pohadjate i kakvu svesku trebate za to (linije,kvadratici,prazna,a4,a5) 
Kada sastavite listu,idite i kupite to,nemijte kupovati jos 'da vam se nadju', 'posluzice ' i slicno.

3.Neseser 
Predlazem vam da uzmete neki manji neseser,ili neku futrolu,i da tu ubacite neke essentials za skolu.
  • papirne maramice
  • vlazne maramice
  • mali dezodorans
  • labelo
  • trakice i snale za kosu
  • hanzaplast 
To ja uvek nosim,tu dodajte sminku ako je koristite.

4.Ranac 
Odaberite neki srednje velicine,da je udoban na ledjima i da ima dosta zadzepaka za sve vase stvari.U njega ubacite :

  • Knjige
  • sveske 
  • pernicu
  • neseser 
  • mobilni telefon 
  • novac
  • neki blokcic ili planer ako koristite 
To bi bilo sve,nadam se da je post koristan,a jedan od sledecih postova ce biti
DIY i drugarica i ja cemo probati da napravimo mini photo-session za post,ocekujte to.

Нема коментара:

Постави коментар