петак, 7. август 2015.

My hair care routine+pink hair tips?

Odlucila sam da ofarbam krajeve kose u roze,tako da sam planirala post o tome,ali sam odlucila da ujedno bude i post sa negom kose.Pocnimo!

1.Nega kose
Moja kosa je vise puta farbana,tako da zahteva negu.Kosu perem dva puta nedeljno,stvarno nemam potrebe cesce,jer mi se kosa nikad ne masti skoro,ne perem kosu jer je masna,vise jer onako zbog higijene i da se lakse ceslja.Inace,prirodno je talasasta,pa se brze mrsi.Evo kakva je moja prirodna kosa:

Ja koristim sampon,regenerator,masku za kosu,regenerator u spreju i suvi sampon od proizvda za kosu,naravno ne odjednom.Evo koji su to proizvodi:
Sampon:
Regenerator:
Maska:ona iz posta Avon haul ili sa slike:
Regenerator u spreju:
Sampon za suvo pranje:


Dakle,to su ti proizvodi koje ja koristim.Prvo,naravno,koristim sampon,pa regenerator ili masku,a sprej i suvi sampon prskam po potrebi.
I to je ta moja nega kose,sad prelazimo na to kako sam dobila pink krajeve kose.
Ofarbala sam ih step sokom i veoma sam zadovoljna.Evo sta ce vam trebati:
1.jedna kesica soka u zeljenoj boji (moj je Punch-za crvenkasto-roze oju)
2.dve plasticne case
3.cesalj
4.peskir ili toalet papir
5.gumice 
Ovako izgleda taj sok:
Dakle,ja sam jednu kesicu soka (skroz desno) podelila  u dve plasticne case.Zagrejala sam jednu vecu solju vode,ne do kljucanja,ali je bilo vruce.Isto sam podelila tu kolicinu vode u dve case,promesala da se prah rastvori.U medjuvremenu,kosu sa podelila na dve strane,levu i desnu,i svaku zavezala gumicom dokle sa zelela da se oboji.Ubacila sam kosu u case i drzaala 10 minuta.Ako imate svetliju kosu,mozete krace.Posle sam ocesljala kosu,posusila je toalet papirom i peskirom,i pustila da se prirodno osusi.Ocesljala sam ponovo kad je suva.Iako je sok u pitanju,kosa mi uopste nije lepljiva,a mirise bas lepo.Ova boja ce se skinuti za nekoliko pranja.
Kako je meni ispalo mozete videti na mom instagramu za koji dan.
I zelim da vam se zahvalim za 500 pregleda na ovom blogu <3 nbsp="" p="">

Нема коментара:

Постави коментар