понедељак, 17. август 2015.

Back 2 school with me ! ✌ -Outfiti za prvu nedelju skole

Svi mi razmisljamo sta da obucemo tih prvih dana nove skolske godine.Sigurno se svi koji krecu u srednju skolu pitaju kako da se obuku  da bi ostavili utisak.Ja sam sastavila ovde 5 predloga,za jednu nedelju skole.Nadam se da ce vam ove slike posluziti kao inspiracija za sastavljanje novih kombinacija kojima cete ostaviti odgovarajuci utisak.
Ponedeljak:
Ovo je bas slatko za prvi dan.Neka suknjica pristojne duzine,majica koja ne otkriva stomak i platnene Vans ili neke druge patike.Tu je i ranac ili torba,midjuse i narukvice.Ja bi ipak nokte nalakirala providnim lakom,ali moze i ovaj.
Utorak:
Pantalone ili farmerke,zanimljiva majica i kosulja,par narukvica i ove moderne cizmice.Ja bih ovo nosila bez kosuljice,ali dobro,ako je hladnije moze,a i sigurno preslatko izgleda.
Sreda:
Tu imamo obicne farmerke,majicu sa printom,a tu je i ovaj roze sako.Od obuce su bele starke.Ogrlica sa priveskom i torba,mada sam ja uvek vise za ranac.
Cetvrtak:
Ovako se ja i inace oblacim za skolu.Farmerke,dukserica i platnene patike uz par narukvica.Jednostavno je ali fino izgleda.
Petak:
Petak,zadnji dan radne nedelje.Ovde je ova casual haljinica sa sandalama.Ne morate uzeti sandale sa visokom petom,mogu i ravne,ili patike.Par aksesoara i torbica,i -gotovo! 
Nadam se da vam se dopao ovaj post,do sledeceg, 
Tina xoxo.




Нема коментара:

Постави коментар