понедељак, 20. јул 2015.

Avon- Haul!😃

Na pocetku meseca sam zamolila mamu da mi uzme Avon I Oriflame katalog,pa tako je I bilo.Na . prvi pogled sam bila razocarana,mislila sam da necu naci nista dobro.A opet sam uspela da narucim proizvode za preko 2000 dinara ;) Iz Oriflame-a nisam narucila nista,jednostavno mi se nije nista preterano svidelo.Pa,da pocnemo sa Avonom:
1.Color Trend lipbalm-Ovo je balsam za usne.Moj je u nijansi Ruby Rush,a imam isti,samo u narandzastoj nijansi.Sam balsam je skroz okej,ostavlja crven trag,mnogo bolji od Baby Lipsa.Moze da prodje kao crveni karmin.Moj je dosao malo polomljen,I nekako se lako zamaze,to mu zameram jedino.Veoma je povoljan.
Cena:129 dinara
Ocena :5/5
2.Eyeshadow base-ova baza za senku mi se svidja.Meni je podjednako dobra kao Urban Decay baza,ali nikad ne nosim sminku vise od 4 sata da bih mogla da pricam.Dolazi u staklenoj teglici,lako se maze I jedna nijansa svima odgovara.Zadovoljna sam.
Cena:399 dinara
Ocena: 5/5
3.Hair mask-Moja maska za kosu je iz Naturals kolekcije,sa jogurtom I necim sto su napisali 'yumberry',ja ne znam sta je,a ni Google Translate.Pre ove sam koristila Elseve masku,i bila mi je dobra,a I ova je podjednako.Malo omeksa kosu I lakse se rascesljava.Najvise mi se svidja miris,baaas mirise na vocni jogurt od jagode,a tako I izgleda.Meni je ok.Elseve je kostala oko 650 dinara ,ova mnogo manje.
Cena:199 dinara
Ocena:4/5

4.Body Spray:Sprej za telo,sa mirisom tresnjinog cvetaNije los,ali me nije preterano odusevio.Zameram mu to sto ne traje dugo,i sto tek kad se naprska mirise bas na alcohol,a posle to predje u cvet tresnje.Onako,nisam nezadovoljna,ali moze bolje.
Ocena :3/5

5.Body Lotion -Losion za telo iz iste kolekcije.Isti miris,odlican losion,mirise,hidrira kozu,bas sam zadovoljna.Vec sam potrosila jedan iz druge linije.Brzo upije.Sve preporuke.
Ocena: 5/5
6.Shower gel-kupka iz iste kolekcije,sve isto vazi.Meni generalno odgovara svaka kupka,tako da I ova.Fino mirise ,lepo radi posao hahah.
Ocena:5/5
Inace,cena za sva tri proizvoda sa tresnjinim cvetom je 399 dinara.
7.Hortence Sentiment Fire-set od 4 prelepe narukvice.D olazi u narandzastoj vrecici.Kod nas je imala da se naruci vatra,zemlja ili voda.Vidim da na inernetu ima da je mogao I set nekih belih,kod nas to nema.Ja sam odabrala svoj element,vatru.
*necu da ocenjujem,ocenjujem kozmetiku jer to ima ucinak ili ne,a narukvice,pa,rade,samo je pitanje svidjaju li se nekome ili ne
8.Lizette set-Set nakita.Dolazi u slatkoj zelenoj kutijici u obliku dateline.Tu su male midjusice u obliku dateline I ogrlica sa istim priveskom.U zlatnoj su boji :)
 
Cena za dva seta nakita je 999 dinara .
9.ColorTrend lipgloss-Ovo je bio poklon.Da ga vidim u katalogu,nikad ga ne bih izabrala.Ne volim preterano sjajeve.Jos ova boja....nikako ga ne bi izabrala.ALI BIH SE GRDNO PREVARILA.Ne privlaci me na prvi pogled,ali me je odusevio.Prelepo mirise.Ima lep ukus :P \nije lepljiv uopste.Daje finu boju.Sada mi se stvarno svidja.Moj je broj 01,nijansa Angel.Bas sam zadovoljna.
Ne znam koliko kosta,bio je poklon.
Ocena:5/5
 
 
 

Nadam se da vam se svideo ovaj Haul post |:)
 
 
 

Нема коментара:

Постави коментар